(resim: futbolsandığı)
Kasımpaşaspor'un teknik direktörü Yılmaz Vural, Bursaspor'u çalıştırdığı dönemde, Türkiye Kupası'nda 3-0'ın rövanşında Avni Aker'de Trabzonspor'a 5-1 kaybettikleri maçta Rumen kaleci Nitu'nun şike yaptığı bilgisini aldığını belirtti.
Goal.com Türkiye
Futbol mantalitesine son zamanlarda çok şey kattığının farkındayım. Düşük bütçeli, mütevazi takımları alıp iyi futbol oynattığını ama her nedense bir şekilde küme düştüğünü, küme düşmese bile yeni sezonda aynı takımın başında kal(a)madığını da biliyorum. Türk Milli Takımı'nın teknik direktörlük koltuğuna kendini her daim layık görmesini de takdirle karşılıyorum.
Ama kardeşim bir insan kendini bu kadar magazinselleştirirse, gazetelerde ve futbolla alakalı internet sitelerinde futbola yaptığı katkılarla değil, ettiği laflarla ya da attığı taklalarla gündeme gelirse, futbol camiasının kendini eğlendirmesine bu kadar vesile olursa nasıl getirirler adamı bir milli takımın ya da büyük bir takımın başına?
Hocaya saygım sonsuz ama bana sanki pes etmeye yakın ve son kozlarını sonuna kadar oynuyormuş gibi geliyor. Boşver hocam, varsın Milli Takımı da çalıştırma. Biz seni Milli Takımı çalıştırmasan da çok seviyoruz. Sen Kasımpaşa'da 3-4 sene kal, sistemini yerleştir, Avrupa Kupalarına katıl, heykelini diksinler Kasımpaşa'nın ortasına...