13 Şubat 2010 Cumartesi

Man. City'den Mancini'ye Yeni Kontrat


İngiltere basınonda çıkan haberlere göre, Manchester City 6 aylığına anlaştığı Roberto Mancini'ye 3 yıllık yeni bir kontrat önermeye hazırlanıyor.

Kesinlikle çok doğru bir hareket. Mancini çok beğendiğim teknik direktörlerden biridir. Yalnız haberdeki bir ayrıntı dikkatimi çekti. O da şu ki, Manchester City yönetimi Mancini'ye 3 yıllığına 10.5 milyon Euro önerecekmiş. Yani yıllık 3.5 milyon Euro.

Eğer Mancini bu ücreti kabul ederse Frank Rijkaard, Christoph Daum kadar para kazanabilecek ki, bu da Mancini için büyük başarı olsa gerek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder