
Herkese merhaba.
Uzun zamandır insanların yazdıklarını ve paylaştıklarını okuyup duruyordum. Ama hep aklımda birşeyler yazıp çizmek de yok değildi. Sadece biraz üşengeçlik, biraz zaman azlığı (ya da zamanı doğru kullanamama da diyebiliriz!) biraz da 'acaba yapabilir miyim?' düşüncesi bir şekilde engelledi durdu beni. Ama artık iddialıyım. Devamını getireceğim ve benim de gerçek bir blog sayfam olacak.
Belki hiçbir zaman en derinlere inmeyeceğim, en diplerdeki benden birşeyler göremeyeceksiniz. (Zaten neden bunu merak edesiniz ki?) Ama emin olun paylaşılanlar samimi olacak, içten olacak.
Evet blogum(uz)un ismi EvrimselFutbol. Yani ana tema futbol. Ama kesinlikle sadece futbol değil. Sevinç, hüzün, acı, sanat, heyecan, zevk, keder, felsefe, sinema vs. herşey olacak. Zaten bunların toplamı hayat, hayat da futbol değil mi?

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder