13 Şubat 2010 Cumartesi

Alex: "Futbol oynamadık, sadece turu geçtik"


Teknik olarak, yani saha içi dizilişleri ve sistemleri düşündüğümde Alex ve 'Alexvari' 10 numaralara karşıyım. Çağdaş futbolun önündeki en büyük engel olarak görürüm 'on'ları...


Ama Türk futbolunda Alex gibi zeki oyunculara daha fazla ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum. Belki artık kemale eren yaşının da etkisiyle daha objektif olabiliyor Alex. Ama her ne sebeple olursa olsun, bu tip konuşmaları cesaretle yapabilenleri ve sakin kafaları olan futbol adamlarını klonlamalıyız belki de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder